30 Augusti 10

Nyss kommit hem från kyrkan, förjde med Anna och Sara dit eftersom jag inte har någon skola idag. Träffade hennes kompisar och vi sjöng och hoppade runt med dom små liven. Efter det blev det lite fika och så gick vi ut, Sara gungade mycket, hon älskar att gunga, hon skrattar och skrattar hela tiden, lyser som en liten sol.

på tal om sol, vilket underbart väder vi har i Bengtsfors idag, inte varmt men solen lyser och det känns som man inte alls är van vid att se solen nu för tiden, UNDERBART att vakna till den idag och veta att man är leediig! :D! I alla fall klockan kvart i tre ska jag fram till vårdcentralen för mitt öga som är ganska så knepigt och har varit det många månader nu. Jag är alldeles röd och irriterad under mitt vänstra och någon dag kan det vara rött i ögat också, det blir ju lixom aldrig bra! så nu är det nog dax att kolla upp det!

I kväll runt 17.00 ska jag hem till mamma en sväng och packa ihop lite mer grejer som ska med mig hem till lägenheten. :thumbup:

Vad ska ni alla göra idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0