Måndag kväll..

Yeees, måndag kväll nu. I morgon bär det av hem till Uddevalla igen, har varit hemma hos mamma och packat ännu lite mer saker jag tänkte ta med mig hem nu. Exempel: Ridkläder, kläder, porslin med mera. (: Ska bli mys att träffa älskling♥ igen, men visst kommer det säkert vara jobbigt när Anna åker, det tror jag säkert, men samtidigt känns det som det kommer gå lite lättare nu när jag vet att jag ska till den underbara skolan. Visst är det underbart att trivas i skolan?! Det tycker i alla fall jag, inte kännt mig så lycklig som jag känner mig nu. Underbart. ♥

Just ja, jag var ju på vårdcentralen förut, han sa att det var en inflammation... vet inte vad det var riktigt men han påstod att han inte fick skriva ut några typer av salva. Hoppas på att det hjälper nu i alla fall.,

Ska äta lite kvällsmat nu, med pappa och Anna (:


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej, jag har en liten synpunkt på din blogg, svart bakgrund och vit text går inte så bra ihop, det blir väldigt jobbigt att läsa då, det är inte så att jag klagar ville bara påpeka det, tack för mig :)

2010-08-30 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0