Det är mycket som har hänt..

Ja, det är väldigt mycket som har hänt under en väldigt kort tid! Jag har flyttat till Uddevalla och bytt skola. Detta beror inte som alla tror på att jag ville flytta ihop med min pojkvän nu, det var i alla fall inte den störta anledningen. Det som var anledningen var att jag inte trivdes i klassen längre, jag kände mig inte som en utav dom. Jag kände mig ensam och jag hade ingen "riktig" vän i klassen, det kändes så stelt och jag mådde inte bra utav det, vissa tyckte nog det var ganska skönt att jag inte skulle vara kvar, om inte annat tyckte jag det va skönt att göra någon förändring i mitt liv. Jag kunde inte stanna, jag mådde piss efter första dagen i skolan, fula blickar, ingen att "vara" med. Jag pratade med Anna och pappa och försökte komma fram till en lösning. Problemet i klassen har funnits i många år, men nu var det verkligen inte bra. Jag har försökt att stå ut så länge som möjligt, men nu tänkte jag inte ens försöka lösa problemet, en del ser det som jag flyr från det, jag anser att det var bäst för alla och bäst för mig själv.



Den 23 Augusti 2010
-(våran 1års dag♥) - Blev jag sambo tillsammans med min favorit kille Mattias Karlsson♥ Det var med blandade känslor som detta gick igenom, jag var så himla säker på att det var detta jag ville och det skulle inte (trodde jag) bli några alls problem, tills den stunden jag skulle säga hejdå till Pappa,Sara och Anna när dom skjusat mig. Tårarna rann och jag ville bara hem och vara hos dom. Det var något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Hemma i Bengtsfors kommer nog vara hemma för mig ett bra tag även om jag egentligen bor hos min älskling i Uddevalla.

Det tog många jobbiga dagar innan jag fick besked om någonting, jag kom inte till skolan fören i FREDAGS första gången.. Det var många dagar jag var hemma ensam medan min pojk jobbade och vad händer då... ? Joo det är klart tankarna flyger fram och tillbaka och man är rädd för man vet ingenting. Jag började fundera på vad jag egentligen höll på med, " Jag ska inte gå här? , Jag går på Karlberg i Åmål" Ja ni fattar. Man blir så osäker.

Skolan i Fredags var super! Underbara lärare och klasskompisar, jag ångrar inte en sekund av att jag gjorde som jag gjorde, Jag tror det blir mer rätt om man gör saker utan att tänka! Nu längtar man ju i alla fall efter skolan, det gjorde jag inte innan jag bytte!

Vi hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0