Flisen♥

Tänkte berätta lite mysig fakta om min lilla Flisen



Hur vi träffades, ja det kommer jag ihåg som om det vore igår.
♥ Jag skulle följa med pappa och Anna till Bengtsfors för att fylla på min mobil, men när jag kommer till bakomaten slutade det med att jag inte hade några pengar och det skret sig alltihop och vi skulle åka hem igen (trodde jag) .. inte då, då kör dom mot skåpa och inte in mot sidansödra och dom körde längre och längre mot Åmål och jag försökte lista ut vad vi skulle göra i Åmål, Jag frågade om vi skulle handla där för att det kanske var biligare där eller något. Vi närmade oss Åmål och jag försökte få fram vad vi skulle göra, men det enda dom sa var "det märker du" Vid senare tillfälle svänger vi in på ett bostadsområde och inte fören vi stog utanför dörren fick jag veta att vi skulle kolla på en kattunge. Jag blev så glad så tårarna av glädje spruta. Jag döpte henne till Flinga, för att hon har som en vit snöflinga på nosen. Tiden gick och en dag när pappa klappade henne sa han till mig " Emma, jag tror inte detta är en Flinga" vi vände upp och ner på katten och ja, han hade rätt honkatten var ingen hona utan det var en hane, där rök chansen med kattungar. Vi kom överens om att Flinga inte kan heta Flinga längre så det fick bli Flisen. Han är världens sötaste katt, nu bor ju inte jag hemma och är inte hemma så mycket, men när jag är hemma och kanske när jag inte är hemma, ligger han i min säng hela dagarna ungefär. Han är så himla pratig och go med! Han är nu två år. (:

Har ni några djur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0