Start på nytt!

Hallu och välkomna in till min nya frächa blogg!
Känns väldigt kul att vara tillbaka till bloggvärlden igen, efter mitt lilla (ganska långa) uppehåll! Jag har egentligen inte haft tid eller hur humör för att blogga under den tiden jag hållt mig borta här ifrån, men nu, nu känns det som om jag har lust till att dela mitt liv med er här. Ni kommer allså få tillgång till att följa mitt liv som sambo och mitt nya liv i Uddevalla och hur det funkar på min nya skola Agnebergsgymnasiet, Jag är nu elev i BF08A klassen! Kommer inlägg om allt detta vid senare tillfälle. :thumbup:

Jag vill också att ni ställer frågor och att ni skriver en kommentar om vad ni vill läsa om, roligt att veta att jag skriver om något ni tycker är kul och intressant för er att läsa!  kan vara från roliga stunder/saker till de lite tråkiga/jobbigare saker/na.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du är igång igen ! :D

2010-08-30 @ 12:49:46
URL: http://ethorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0