Tillbax :thumbup:

Igår:
Ja, förlåt att jag inte uppdaterade, men jag och min älskling hade verkligen helt ärligt fullt upp! Vi har förvandlat våran gammla svinstida till någolunda hemtrevlig lägenhet. Vi är långt ifrån klara men det är en mysig lägenhet nu i alla fall. Nu kan till och med jag vara här och känna att jag bor här, det är underbart. Nu är detta mitt hem också. ♥ Jag önskade verkligen jag hade före bilder på hur det såg ut men det har jag ju inte då. Men här kommer två efterbilder i vardagsrummet.



det som är kvar här inne är damsugningen, idag ska vi sätta upp hatthyllan som braka ner igår. Älskling håller på med det nu. Sedan ska vi nog städa resten som är kvar!

Skolan idag har varit super! Jätte bra lärare och jag gillar klassen jätte mycket. Det känns som om det kommer bli ett fantasktiskt roligt och händelserikt år, Gud vad jag älskar att jag vågade ta detta steget! ♥

HAHAHA när jag och viktoria satt och väntade på lektionen råkade jag svälja kulan till min läpp piercing IGEN! :o Jag blir så trött ...





Detta är jag idag (:

Har alla haft en bra dag? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0